Barva spodních plášťů: 1. zlatá, 2. bílá, 3. bílá, 4. bílá


Prototyp Martina Orlíka se dostává do sériové výroby.
Výsledky na Mistrovství Evropy a srovnávací lety na posledních soutěžích ukázaly, že evoluce nové "závodničky" je na správné cestě. Podařilo se nám zvýšit stoupavost a klouzavost při polovičním "našlápnutí". Magus 4 zachovává stabilitu na maximálních rychlostech. Navíc jeho reakce při kolapsech na "speedu" nejsou (!) záludné a "jedovaté" s okamžitým zmizením vrchlíku za pilotem.

To je největší výhodou tohoto závodního křídla proti konkurenci!

Magus bude k dispozici v průběhu února 2005!






Competition MAGUS 4-21 MAGUS 4-23 MAGUS 4-25 MAGUS 4-26 MAGUS 4-28
Zoom 0,91 0,963 1,00 1,0236 1,06
Plocha rozložená [m2] 21,24 23,76 25,63 26,83 28,80
Plocha projekční [m2] 19,13 21,46 23,19 24,28 26,07
Rozpětí rozložené [m] 11,57 12,24 12,71 13,01 13,47
Štíhlost rozložená 6,3 6,3 6,3 6,3 6,3
Max. hloubka křídla [m] 2,29 2,43 2,52 2,58 2,67
Počet komor 75 75 75 75 75
Váha [kg] 5,9 6,1 6,3 6,6 6,9
Min./max. zatížení [kg]* 70-85 82-97 92-107 100-118 115-135
Min. rychlost [km/h] 23-25 23-25 23-25 23-25 23-25
Cestovní rychlost [km/h] 39-42 39-42 39-42 39-42 39-42
Max. rychlost [km/h] 59-61 59-61 59-61 59-61 59-61
Klouzavost 9 9 9 9 9
Minimální klesání [m/s] 1,05 1,05 1,05 1,05 1,05
CIVL (Breitenerprobung) * včetně výbavy a kluzáku


Zátěžový test: Magus 4-28

Zpět

:::Úvodní stránka:::